Referenties

Lantor

Lantor BV (opgericht in 1959) ontwikkelt, produceert en verkoopt wereldwijd synthetische nonwovens (vliezen) met een hoge toegevoegde waarde voor technische, industriële toepassingen.

8293997_RDeze nonwovens worden ondermeer verwerkt in de kabel-,composiet-, bouw-, verpakkings- en automobielindustrie.

Om haar positie als marktleider te borgen en uit te breiden heeft Lantor Merkato van Quootz aangeschaft.

De belangrijkste doelstellingen van dit project :

  • Kennis vastleggen en breder in de organisatie beschikbaar maken.
  • Hulp bij het selecteren van het juiste product op basis van een of meerdere ranges van producteigenschappen
  • Uitbreiding van het aantal potentiële verkopers/adviseurs
  • Meer offertes kunnen maken in minder tijd, waar ook ter wereld.
  • Toegankelijkheid van informatie ter voorbereiding van het verkoopgesprek
  • Uitbreiden van / koppelen met bestaande CRM functionaliteit
  • Structuur bieden aan R&D

 

 

nieuws

Nieuws RvIG

De Rijksdienst voor Identiteitsgegevens (RvIG)  is een onderdeel van het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties. RvIG beheert de Basisregistratie Personen (BRP) en is verantwoordelijk voor de technische systemen voor de opslag en uitwisseling van persoonsgegevens. Ze geven de burgerservicenummers uit, die de basis vormen voor de uitwisseling van die gegevens. En ze beheren de reisdocumenten van het koninkrijk. (meer…)

Nieuws Demand Driven SupplyChain Sessions

Afgelopen week hebben wij samen met TradeCloud een seminar georganiseerd bij onze gezamenlijke klant Heering. Thema van dit seminar was het delen van informatie met toeleveranciers.

Bij traditionele bedrijven gaat de bestelling na order via een inkoper (al dan niet via fax) naar de leverancier. TradeCloud biedt bedrijven de mogelijkheid om hun behoefte via een portaal te delen met toeleveranciers. Hierdoor vervallen al een groot aantal, niet-waarde-toevoegende (bestel-) processen.

Steeds meer van onze klanten borgen ook kennis van leveranciers in onze Merkato software. Hierdoor maken ze werkvoorbereiding niet alleen bij zichzelf overbodig, maar ook bij hun toeleveranciers.
Tijdens het seminar lieten we zien hoe de kennis van Heering’s leverancier van schakelkasten gekoppeld is aan de offertegenerator van Heering. Hierdoor kan de schakelkasten leverancier (via TradeCloud) real-time zien hoeveel van zijn onderdelen er in the pipeline zitten en hier zijn beslissingen op baseren. Nog kortere levertijden en nog minder onnodig papierwerk is het resultaat.

Klik hier om te zien hoe de top van de maakindustrie denkt over ‘Demand Driven SupplyChain’.